Den 30 oktober 2021 är det dags för studenternas årsmöte. Mötet riktar sig till dig som studerar till biomedicinsk analytiker, röntgensjuksköterska eller sjuksköterska och är medlem i Vårdförbundet Student.

Delta på årsmötet och var med och påverka Vårdförbundet student!

Vill du vara med och utveckla Vårdförbundets studentpolitik, få kunskap om facklig verksamhet och en chans att träffa nya vänner? Var med och bestäm hur Vårdförbundet Students framtid ska se ut, du får samtidigt nya kunskaper och träffar studenter från hela Sverige!

På årsmötet kommer en ny styrelse och valberedning att väljas. Du kan själv kandidera till styrelsen eller valberedning via formulär på webbsidan. Genom att sitta med i Vårdförbundets studentstyrelse har du en unik möjlighet att skaffa nya kunskaper om Vårdförbundet, fackligt arbete och påverka i frågor som rör Vårdförbundets studentpolitik.

Årsmötet hålls den 30 oktober på Clarion Sign i Stockholm och startar klockan 11.00 och pågår ca 1,5 timma. Därefter äter vi lunch tillsammans. Antalet platser är begränsade! Anmäl dig via aktivitetsportalen nedan:

Sista dagen att anmäla sig till årsmötet var den 15 oktober.

Handlingar

Årsberättelse 2020-2021 för Vårdförbundet Student

Studentpolitisk plattform

Valberedningens förslag Vårdförbundet Student

Support

Emma Hed - emma.hed@vardforbundet.se

Som medlem i Vårdförbundet är du med och påverkar - tillsammans gör vi skillnad.

Varmt välkommen!