material till höstkampanjen

Under sommarkampanjen vill vi att ingen i vården ska missa Vårdförbundet! Om vi hjälps åt att sätta upp material och sprida våra budskap kan vi lyckas. Här hittar du information om erbjudandet "Värva en kollega" samt allt material som finns tillgängligt under kampanjen.

Hur får jag som förtroendevald tag i material?

Du som förtroendevald får material skickat till dig per post att sätta upp på din arbetsplats. Materialet består av en affisch och en bordsryttare. Behöver du mer material än det du får skickat till dig kan du alltid kostnadsfritt beställa material från Medlemsbutiken under menyn Kampanjer > Sommarkampanj 2022 eller kontakta din avdelning. Tänk på att bara beställa så mycket som du tror att du gör av med.

Verktyg för rekrytering

Som verktyg i kampanjen kan du erbjuda din kollega tre månader kostnadsfritt medlemskap. Dessutom får både du och den du värvar Sverigechecken, värde 200 kr. Vill du läsa mer om Sverigechecken och vad som gäller för värvningserbjudandet kan du läsa mer här.

Kampanjmaterial som skickas till dig med post

Beställ fler affischer gratis om du behöver (Kampanjer > Sommarkampanj)

Beställ bordsryttare gratis, (Kampanjer > Sommarkampanj)

Övrigt kampanjmaterial - för beställning

I Medlemsbutiken finns flertalet enklare give-aways att beställa till rekryterande aktiviteter; exempelvis pennfickor, pennor, nyckelband och sadelskydd. Glöm inte att det dessutom finns Välkomstkit att dela ut till nya kollegor.

Beställ pennfickor

Beställ fikapåsar till en rekryterande aktivitet

Digitalt material - Facebook och Instagram

OBS! Får läggas ut från och med 1 maj!

När du publicerar kampanjmaterial på Facebook eller Instagram ska två bilder publiceras i kombination i samma inlägg enligt principen: bild 1 A, B, eller C + bild 2. Se exempel nedan.

Texten längre ner på sidan ska alltid vara med i ditt inlägg. Ladda hem bilderna och kopiera texten.

Bild 1 A

Bild 1 B

Bild 1 C

Bild 2