Här kan du läsa om varför vi genomför en höstkampanj i Vårdförbundet och vilka mål vi har för kampanjen.

Varför gör vi den här kampanjen?

Vi genomför den här kampanjen för vi behöver bli ett starkare förbund. Samtidigt vill vi öka närvaron och synligheten av Vårdförbundet på arbetsplats. I årets höstkampanj är det fokus på digital synlighet, synlighet på arbetsplats och hög närvaro och synlighet i anslutning till sjukhus och arbetsplatser där vi har stor potential att rekrytera nya medlemmar.

Vad har vi för mål med rekryteringen?

Vi har ett mål på 4200 nya yrkesverksamma medlemmar för hela året och hoppas att vi tillsammans kan nå detta.

Hur kan jag som förtroendevald hjälpa till?

Med hjälp av det material som skickas hem till dig i brevlådan kan du pryda din arbetsplats. Denna gång har vi tagit fram affischer och bordspratare.  Allt tryckt material är gratis!

Du kan även ta hjälp av välkomstkit eller fikapåsar som också går att beställa i Medlemsbutiken. Detta kan du använda dig av när du möter en kollega som ännu inte är medlem för att enklare starta en dialog. Logga in i Medlemsbutiken för att beställa material!