Värva en kollega under november!

Under perioden 1 november - 31 december pågår Vårdförbundets rekryteringskampanj. Genom digitala satsningar, värvningserbjudande och synlighet på arbetsplatsen gör vi detta tillsammans.

På den här sidan hittar du det mesta som du behöver inför och under rekryteringskampanjen - checklistor, material med mera. För visst är du med på tåget och bidrar i årets längsta rekryteringskampanj?

Hur kan jag som förtroendevald hjälpa till?

Med hjälp av det material som skickas till dig med post kan du pryda din arbetsplats. I år skickar vi ut affisch och bordsryttare. Tycker du att du saknar något? Då finns allt material för beställning i Medlemsbutiken. Allt tryckt material är gratis!

Rekryteringstips från Erik och Charlotte!

Få med dig dina kollegor som medlemmar i Vårdförbundet! I den här korta filmen ger Erik och Charlotte tips på hur du kan synliggöra medlemskapets fördelar och ställa frågan till dina kollegor på din arbetsplats om de vill gå med.

Goda skäl att ta steget till medlemskap

Det finns alltid goda skäl till ett medlemskap i Vårdförbundet. Du sitter säkert och håller på flera goda argument! Det är oftast frågan från en befintlig medlem som får nya medlemmar att gå med i förbundet. Glöm därför inte att hälsa nya kollegor välkomna till din arbetsplats och lämna över välkomstkitet. Du hittar det gratis i Medlemsbutiken.

Värva och tipsa om tre månader kostnadsfritt

Tipsa om att gå med nu under årets sista månader genom värvningskampanjen "värva en kollega" så får ni båda varsin Sverigecheck (värde 200 kr). Skulle din kollega fortfarande tveka är ju de första tre månaderna helt kostnadsfria

CHECKLISTA

Tack för att du gör Vårdförbundet till den starka röst vi är tillsammans. Här är en checklista över vad du kan göra som förtroendevald under kampanjen som pågår 1 november - 31 december 2022.

Checklista som pdf