Här kan du läsa om varför vi genomför en höstkampanj i Vårdförbundet och vilka mål vi har för kampanjen.

Varför gör vi den här kampanjen?

Vi genomför den här kampanjen för att vi vill rekrytera fler yrkesverksamma medlemmar till Vårdförbundet. Samtidigt vill vi öka synligheten av Vårdförbundet på arbetsplats. I årets höstkampanj är det fokus på digital synlighet, synlighet på arbetsplats och hög närvaro och synlighet i anslutning till sjukhus och arbetsplatser i regioner där vi har stor potential att rekrytera nya medlemmar. På utvalda platser kommer Vårdförbundet finnas med en foodtruck.

Vad har vi för mål med kampanjen?

Vi har satt upp mål för kampanjen för att vi enkelt ska kunna följa upp våra resultat. Våra rekryteringsmål för kampanjperioden (1-30 november) är:

• 500 nya yrkesverksamma medlemmar
  • 100 nya studentmedlemmar

Hur kan jag som förtroendevald hjälpa till?

Med hjälp av det material som skickas hem till dig i brevlådan kan du pryda din arbetsplats. Denna gång har vi olika material att välja på; affischer och mobiler.  Allt material finns här för beställning i Medlemsbutiken. Allt tryckt material är gratis!