material till höstkampanjen

Under höstkampanjen vill vi att ingen i vården ska missa Vårdförbundet! Om vi hjälps åt att sätta upp material och sprida våra budskap kan vi lyckas. Här hittar du både information om erbjudandet "Värva en kollega" samt allt material som finns tillgängligt under kampanjen.

Hur får jag som förtroendevald tag i material?

Du som förtroendevald får material hemskickat i brevlådan som du kan ta med till din arbetsplats. Materialet som skickas hem till dig är antingen en affisch eller en mobil att hänga i taket, i ett fönster eller på  annat lämpligt ställe. Behöver du mer material än det du får hem i brevlådan kan du alltid kostnadsfritt beställa material från Medlemsbutiken under menyn Kampanjer > Höstkampanj 2021 eller kontakta din avdelning. Tänk på att bara beställa så mycket som du tror att du gör av med.

Verktyg för rekrytering - värva en kollega!

Som verktyg i kampanjen kan du erbjuda din kollega tre månader kostnadsfritt medlemskap. Dessutom får både du och den du värvar Sverigechecken, värde 150 kr. Vill du läsa mer om Sverigechecken och vad som gäller för värvningserbjudandet kan du läsa mer här.

Kampanjmaterial som skickas hem

(gratis att beställa i medlemsbutiken under Kampanjer > Höstkampanj)

Beställ affischer gratis

Beställ hängande mobil gratis

Kampanjmaterial - för beställning mot kostnad

Beställ pennfickor mot kostnad (10 kr/st.)

Sticker till Facebook

Vill du pryda din egen Facebookprofil under kampanjen kan du ladda ner en Facebook-sticker.

Så här gör du:

1. Gå in på följande länk: https://www.facebook.com/profilepicframes
  2. Sök på "bli en av oss" i sökrutan till vänster och välj vår Facebook-sticker "Bli en av oss!" – det är allt. I år ser den ut så här:

3. Nedan finns en inställning där man kan välja att automatiskt byta tillbaka till sin gamla profilbild, vår rekommendation är att trycka ”Never/Aldrig" här och sedan manuellt byta tillbaka när man känner för det.
  4. Tryck sedan på ”Use as Profile Picture/Använd som profilbild"

Klart!

Digitalt material - Facebook och Instagram

OBS! Får läggas ut från och med 1 november!

När du publicerar kampanjmaterial på Facebook eller Instagram ska nedanstående text alltid vara med. Ladda hem bilderna och kopiera texten.

Du kanske redan är medlem hos oss, men har en kollega som inte är det. Ställ frågan, värva en kollega och bli belönad med Sverigechecken (värde 150 kr) för varje ny medlem du värvar. Även din nya medlemskompis får en check. De 3 första månaderna är dessutom gratis.  vardforbundet.se/varva

Ladda ner bild