Höstkampanj 2021

Under perioden 1 till 30 november samlas hela Vårdförbundet för att fokusera extra på rekrytering och synlighet. Genom digitala satsningar, värvningserbjudande och synlighet på arbetsplatsen gör vi detta tillsammans. Här hittar du checklistor, material och bakgrund till kampanjen.

På den här sidan hittar du det mesta som du behöver inför och under höstkampanjen - allt från digitalt material att dela i sociala medier till information om vad vi hoppas att kampanjen ska ge oss som förbund. För visst är du med på tåget och bidrar i årets längsta rekryteringskampanj?

Hur kan jag som förtroendevald hjälpa till?

Med hjälp av det material som skickas hem till dig i brevlådan i slutet av oktober kan du pryda din arbetsplats med antingen affisch eller hängande mobil. Nytt för den här kampanjen är att ni får olika material tilldelat er. Tycker du att du saknar något? Då finns allt material för beställning i Medlemsbutiken. Allt tryckt material är gratis!

CHECKLISTA

Tack för att du gör Vårdförbundet till den starka röst vi är tillsammans. Den behövs mer än någonsin. Här är en checklista över vad du kan göra som förtroendevald under kampanjen, 1-30 november 2021.

Checklista som pdf