Grattis Ingrid - Vårdförbundets rekryteringsstjärna!

Ingrid Mannerfalk, vinnare av 5000 kr i Vårdförbundets tävling 3 månader kostnadsfritt medlemskap

I somras genomförde Vårdförbundet en Värva en kollega-kampanj. En del i kampanjen var att den medlem som värvade flest nya medlemmar vann pris som Vårdförbundet rekryteringsstjärna. Och nu är det klart! Vinnaren heter Ingrid Mannerfalk!

Vårdförbundets rekryteringsstjärna heter alltså Ingrid Mannerfalk. Till vardags arbetar Ingrid som sjuksköterska på Skånes Universitetssjukhus i Lund där hon också är förtroendevald. Ingrid lyckades under kampanjen värva hela fem nya yrkesverksamma medlemmar vilket gör att den fackliga styrkan på arbetsplatsen ökar.

Prisutdelning på Vårdgalan

Grattis Ingrid till priset, som är en SPA-helg! Priset kommer att delas ut på Vårdgalan i Stockholm den 8 november. När vinnaren blev känd uppvaktade Vårdförbundets lokalavdelning i Skåne Ingrid på hennes arbetsplats.

När vi blir fler medlemmar får vi större möjligheter att påverka och kan erbjuda ett bättre stöd till alla medlemmar. Nästa gång kanske det är din tur att kamma hem segern!