Kampanjmaterial - Är du en av oss?

Under vår extra rekryterings- och synlighetsmånad i november har vi ambitionen att ingen i vården ska missa Vårdförbundet! Om vi hjälps åt att sätta upp material och sprida våra budskap kan vi lyckas. I november syns Vårdförbundet! Här hittar du allt material som finns tillgängligt under kampanjmånaden.

Hur får jag som förtroendevald tag i material?

Du som förtroendevald får material hemskickat i brevlådan som du kan ta med till din arbetsplats. Materialet som skickas ut till dig är affisch, klistermärken och "bordspratare" (en liten produkt i papp att ställa på fikabordet). Behöver du mer material än det du får hem i brevlådan kan du  alltid kontakta din avdelning eller kostnadsfritt beställa material från Medlemsbutiken. Tänk på att bara beställa så mycket som du tror att du gör av med.

Kampanjmaterial - skickas hem (gratis att beställa i medlemsbutiken)

Affisch 1 - Kikki Beställ - gratis
Affisch 2 - Kimberly Beställ - gratis
Affisch 3 - Jonas Beställ - gratis
Bordspratare Beställ - gratis
Klistermärke Beställ - gratis

Kampanjmaterial - för beställning mot kostnad

Pennficka Beställ - mot kostnad
Kaffemugg Beställ - mot kostnad
Papperskasse Beställ - mot kostnad

Digitalt material - Facebook och Instagram

OBS! Får läggas ut från och med 1 november!

När du publicerar kampanjmaterial på Facebook eller Instagram ska tillhörande text alltid vara med. Ladda hem bilderna och kopiera texterna.

Här kommer vi fylla på med nya bilder allteftersom.

Tillhörande text

Kikki blev sjuksköterska för att hon ville komma hem efter jobbet och känna att hon gjort något meningsfullt. Våra medlemmar är inte vilka som helst. Är du en av oss? #arduenavoss www.vardforbundet.se/medlemstestet

Ladda ner bild

Kimberly blev sjuksköterska för att hon vill vara med och driva vården och samhället framåt. Våra medlemmar är inte vilka som helst. Är du en av oss? #arduenavoss www.vardforbundet.se/medlemstestet