Material för höstkampanjen 2020

material till höstkampanjen

Under höstens extra rekryterings- och synlighetsmånad i november har vi ambitionen att ingen i vården ska missa Vårdförbundet! Om vi hjälps åt att sätta upp material och sprida våra budskap kan vi lyckas. I november syns Vårdförbundet! Här hittar du både information om momentet "Värva en kollega" samt allt material som finns tillgängligt under kampanjmånaden.

Hur får jag som förtroendevald tag i material?

Du som förtroendevald får material hemskickat i brevlådan som du kan ta med till din arbetsplats. Materialet som skickas ut till dig är affisch och en liten specialfolder att vika om och om igen...att lägga på fikabordet. Behöver du mer material än det du får hem i brevlådan kan du  alltid kontakta din avdelning eller kostnadsfritt beställa material från Medlemsbutiken under menyn Kampanjer > Extra rekryterings- och synlighetsmånad. Tänk på att bara beställa så mycket som du tror att du gör av med.

Kampanjmaterial - skickas hem (gratis att beställa i medlemsbutiken)

Beställ - gratis

Kampanjmaterial - för beställning mot kostnad

Pennficka, 5 kr/st. Beställ - mot kostnad
Pennor, 9 kr/st. Beställ - mot kostnad
Nyckelband, 10 kr/st. Beställ - mot kostnad
Choklad, 4 kr/st. Beställ - mot kostnad

Digitalt material - Facebook och Instagram

OBS! Får läggas ut från och med 1 november!

När du publicerar kampanjmaterial på Facebook eller Instagram ska tillhörande text alltid vara med. Ladda hem bilderna och kopiera texterna. Eftersom vi kommer att nå redan befintliga medlemmar när vi delar i våra egna nätverk, så är texten nedan vinklad med värva-budskap. De köpta annonserna på Facebook riktar sig mot icke medlemmar och har ett annat budskap.

Instagram och Facebook

Är du redan en av oss? Strålande! Då stöttar du både dig själv och kollektivet. Tack! 🙏🙏 Hjälp oss att gärna att bli fler genom att värva en kollega. Både du och den nya medlemmen får ett fint gåvokort från Delicard (värde 145 kr/st). Kom ihåg att de 3 första månaderna är gratis för nya medlemmar.