Vänd fördomar till superkrafter! Se Elaine Eksvärds inspirerande föreläsning

Elaine Eksvärd

Kul att du hittat hit! Nu är det dags att bli inspirerad och få pepp utav självaste författaren och retorikern Elaine Eksvärd, exklusivt för dig som förtroendevald i Vårdförbundet. Vi hoppas att du ska känna energi och inspiration efter du lyssnat till Elaine.

Tyvärr är föreläsningen med Elaine Eksvärd inte längre tillgänglig. Erbjudandet gällde till och med 9 november. Men håll gärna utkik efter nya föreläsningar eller annan inspiration framöver.

Det här är Elaine

Elaine Eksvärd är författaren, retorikern och föreläsaren, uppväxt i Bredäng utan för Stockholm, som tidigt önskade sig ett brunt mahognyskrivbord och grön läslampa för att kunna sitta ner och skriva smarta saker. Hennes inre mantra är att konsekvent tacka ja och därför har hon föreläst med bland andra Tony Blair och Göran Persson.

Elaines favoritcitat:

”Some day, I’m going to put my body where my mind is.” – Martin Luther King om drömmar

Elaine beskriver kommunikation som en muskel och att ytterst få föds med sexpack. Hon har ambitionen att retorikträna folket till ett kommunikationssexpack. Hon är författare till flera bästsäljande böcker om modern retorik, är flitigt anlitad som föreläsare, retorikkommentator i media och är vd och grundare till Snacka Snyggt retorikbyrå.