Följ kampanj och tävling!

Klockar tickar och snart lider kampanjen och tävlingen mot sitt slut. Den avdelning som utifrån sina egna förutsättningar lyckas rekrytera flest medlemmar vid kampanjens slut vinner en trevlig kväll tillsammans. Avdelningens alla förtroendevalda bjuds in till mat, mingel och inspirationskväll med hälsoinspiratören Leila Söderholm.

Veckans topp 3

Den här veckan har avdelning Norrbotten, Västernorrland och Dalarna visat sig vara i god form och tagit stora kliv framåt. Veckans topp tre ser ut som följer:

1. Norrbotten: 15,79 %
  2. Blekinge: 11,11 %
  3. Örebro: 10,74 %

Se varje avdelnings rekryteringsresultat

Varje avdelning har två staplar. Klicka på bilden nedan för att förstora.

• Den orangea stapeln visar hur många potentiella medlemmar som avdelningen har möjlighet att rekrytera.
  • Den blå stapeln visar hur många procent av potentialen i din avdelning som rekryterats under perioden 1 maj till 30 november.

Läs även som tabell

Markerad avdelning nedan = avdelningen som leder rekryteringstävlingen

Avdelning Antal nya medlemmar Antal potentiella medlemmar Hittills rekryterade medlemmar i % Förändring från föregående vecka (procentenheter)
Blekinge 28 252 11,11 oförändrat
Örebro 75 698 10,74 + 0,14
Östergötland 116 1083 10,71 + 0,37

Gemensamt resultat för oktober

Vi har som mål att tillsammans rekrytera 600 nya yrkesverksamma medlemmar varje månad under kampanjen. Hittills i november har vi tillsammans rekryterat 85 nya yrkesverksamma medlemmar. Slutsiffran för oktober landade till slut på 428. Klicka på bilden för att öppna pdf.

Antar du utmaningen för att vinna fina priser?

Den avdelning som lyckas rekrytera flest nya medlemmar kommer tilldelas ett fint pris. För att det ska bli så rättvist som möjligt är det den avdelning som lyckats rekrytera flest medlemmar i förhållande till den potential de har som vinner.

Priset i tävlingen är en middag för alla förtroendevalda i avdelningen där hälsoinspiratören Leila Söderholm kommer och inspirerar.

Antar du utmaningen och bidrar till att just din avdelning får dela en middag tillsammans?