Följ kampanj och tävling!

Här följer du hur det går för din och alla andra avdelningar under kampanjperioden. Du kan se hur många ni tillsammans har rekryterat och jämfört med hur många potentiella medlemmar som finns i er avdelning. Den avdelning som lyckas rekrytera flest medlemmar utifrån dess egna förutsättningar vinner ett fint pris.

Veckans topp 3

De senaste veckorna har Östergötland klättrat starkt. Förra veckan tog de sig in i "topp 3" och den här veckan har de intagit andraplatsen, efter Norrbotten som fortsätter att toppa listan. Denna vecka har ligan som ligger över 5 % ökat från 11 avdelningar till 15.

Så här ser veckans topp 3 ut

1. Norrbotten: 9,29 %
  2. Östergötland: 7,39 %
  3. Örebro: 7,16 %

Se varje avdelnings rekryteringsresultat

Varje avdelning har två staplar. Klicka på bilden nedan för att förstora.

• Den orangea stapeln visar hur många potentiella medlemmar som avdelningen har möjlighet att rekrytera.
  • Den blå stapeln visar hur många procent av potentialen i din avdelning som rekryterats under perioden 1 maj till 30 november.

Läs även som tabell

Markerad avdelning nedan = avdelningen som leder rekryteringstävlingen

Avdelning Antal nya medlemmar Antal potentiella medlemmar Hittills rekryterade medlemmar i %
Blekinge 18 252 7,14
Örebro 50 698 7,16
Östergötland 80 1083 7,39

Gemensamt resultat för september

Vi har som mål att tillsammans rekrytera 600 nya yrkesverksamma medlemmar varje månad under kampanjen. Hittills har vi tillsammans rekryterat 257 nya yrkesverksamma medlemmar under september.

Antar du utmaningen för att vinna fina priser?

Den avdelning som lyckas rekrytera flest nya medlemmar kommer tilldelas ett fint pris. För att det ska bli så rättvist som möjligt är det den avdelning som lyckats rekrytera flest medlemmar i förhållande till den potential de har som vinner.

Priset i tävlingen är en 3-rätters middag för alla förtroendevalda i avdelningen där en hemlig gästföreläsare kommer.

Antar du utmaningen och bidrar till att just din avdelning får dela en middag tillsammans?