Vilka är dina 3 skäl till medlemskap i Vårdförbundet?

"Varför är du medlem i Vårdförbundet?" Den frågan kommer du säkert få om du frågar en kollega om han eller hon vill bli medlem i Vårdförbundet. Redan nu kan du sätta igång och fundera på vilka dina tre främsta skäl till medlemskap är. Då är du redo att svara när frågan kommer!

Varför ber vi dig fylla i en enkät?

Vi ber dig fylla i dina tre främsta skäl till medlemskap för att det alltid är bra att ha det nedskrivet framför sig. Du förbereder dig också inför kampanjen.

Vi samlar ihop era skäl till medlemskap och presenterar dem här på webben så att ni kan ta del av varandras tankar och argument. Ni bjussar på era bästa tips och vi hoppas att ni ska kunna bli motiverade och få inspiration av varandra. Eller varför inte låna en kollegas tre bästa skäl till medlemskap om du har svårt att formulera dem själv?

Självklart kommer alla skäl presenteras helt anonymt.

Du kan vara en del av kampanjen

Vill du ha en chans att vara en del av vår gemensamma rekryteringskampanj kan du välja att fylla i dina kontaktuppgifter i slutet av formuläret, så kanske vi kontaktar just dig. Du kan även välja att vara anonym när du lämnar dina svar.

Mina 3 skäl till medlemskap

Godkännande

Vill du vara anonym klickar du direkt på Skicka utan att fylla i ditt namn och mobilnummer.