Webbutbildningar när du själv vill

Nu presenterar Vårdförbundet två webbutbildningar riktade till dig som är förtroendevald. De passar både nya förtroendevalda som dig som gått grundutbildning tidigare. Så friska gärna upp dina kunskaper!

Som förtroendevald i Vårdförbundet erbjuds du utbildningar för att på bästa sätt kunna utföra ditt uppdrag samt känna dig trygg och säker i din roll. Utbildningarna sker i flera steg, både genom fysiska möten och webbutbildningar.

Nu har du, oavsett om du är ny som förtroendevald eller om du genomgått en grundutbildning tidigare, tillgång till de webbaserade delarna av utbildningen. Framöver kommer vi arbeta fram fler webbutbildningar inom olika ämnesområden. Nytt för dig är alltså möjlighet till utbildning – när du själv vill, i din egen takt och på den plats som passar dig, till och med i mobilen.

Dina webbutbildningar når du via Aktivitetsportalen under Mina tjänster. Du behöver ett webbkonto på Vårdförbundets webbplats.

Välkommen in och inspireras!