Konferensen Gilla Jobbet 26 oktober

Den 26 oktober 2017 genomförs Gilla Jobbets stora event för tredje gången. Temat är Den hållbara arbetsplatsen. Eventet som är i Stockholm är redan fullbokat men det finns planer på kommande tillfällen i Malmö, Göteborg, Falun och Umeå under 2018.

Gilla Jobbet är arbetsmarknadens parters unika satsning för att inspirera till ett förebyggande och hälsofrämjande arbetsmiljöarbete på landets arbetsplatser.

Eventet är en unik mötesplats för dig som vill ta del av den senaste forskningen, utbyta erfarenheter samt få nya idéer, tips och verktyg. Det är också gratis att delta, vilket gör det väldigt populärt.  Håll därför gärna utkik efter kommande event från Gilla jobbet. Följ t ex deras webbsida, facebooksida eller youtube-kanal.

Ett bra tips är att anmäla sig till Suntarbetsliv's nyhetsbrev!

Kommande datum för Gilla jobbet

För den som redan nu vill sätta en kråka i sin kalender: Malmö 12 april, Göteborg 17 april, Falun 19 april och Umeå 24 april. Läs mer om kommande Gilla jobbet!

Gilla Jobbet startades för sätta fokus på arbetsmiljöfrågan och stärka det engagemang som finns för förebyggande och hälsofrämjande arbetsmiljöarbete på landets arbetsplatser. En viktig del i Gilla Jobbets uppdrag är att bidra till att omsätta forskningsresultat och annan expertkunskap till praktisk tillämpning och ge stöd och verktyg till målgrupperna så de kan tillämpa kunskapen på arbetsplatsen. Då kommer kunskapen till praktisk nytta.

Gilla Jobbet arrangeras av AFA Försäkring, Prevent och Suntarbetsliv tillsammans med fackförbund och arbetsgivarorganisationer inom den privata sektorn samt kommun- och landstingssektorn.

Film om Gilla Jobbet: