Chefsappen - ett stöd i chefsvardagen

Som chef ska du lätt kunna få kontakt med andra chefskollegor, kunna söka fakta om villkor och arbetsmiljö och hitta lönestatistik. I chefsappen finner du detta och mycket mer. Appen är under utveckling och därför kan du själv vara med att påverka innehållet.

Ta vara på kollegors kompetens

Det är viktigt att du kan dra nytta av dina kollegors kompetens och erfarenheter. Vi erbjuder dig är ett verktyg för detta. När du laddar ner chefsappen och är chefsmedlem kan du skriva in en fråga i "fråga en kollega" under "råd och stöd i menyn. Alla chefsmedlemmar som också har chefsappen nedladdad får då ett meddelande om din fråga och kan välja att besvara den.

Kolla vad som gäller

Ibland har du säkert behov av att kontrollera vad som gäller i villkoren för kollektivavtalet eller söka fakta om annat. I appen håller vi på att utveckla en faktabank där du lätt ska kunna hitta den information du söker.

Hitta lönestatistik för chefer

Lönestatistik är alltid intressant när man hamnar i en förhandlingssituation. I appen finns en direktlänk till webben där du lätt kan söka fram den statistik du söker.

Vad tycker du?

I appen finns en funktion där du kan berätta hur du vill att appen ska utvecklas. Du går in under inställningar och synpunkter på appen för att lämna din kommentar. Eftersom appen är under utveckling är dina tankar och idéer väldigt värdefulla för oss.