Rösta NU! SOS Alarms webbröstning startar idag den 27 augusti

Val av styrelse genomförs på webben och omröstningen pågår mellan kl. 12.00 den 27 augusti och kl. 12.00 den 3 september.

Alla medlemmar anställda hos SOS Alarm är röstberättigade och vi hoppas så klart att du tar chansen att göra din röst hörd! Din röst är viktig och är anonym. Resultatet kommer att presenteras på årsmötets webbsida.

Vi kommer att rösta fram nya styrelseledamöter.

Nominerade:

Conny Blom (SOS Alarm Örebro)
Susanne Lindgren (SOS Alarm Falun)
Annika Trulsson (SOS Alarm Göteborg)

Uppdragen sträcker sig till 2021-10-31.

Mötespresidiet

Mötesordförande Gunilla George (ordförande för avdelning Stockholm), hjälper oss att genomföra vårt årsmöte. Hon kommer som årsmötesordförande att vara en fortlöpande granskare av processerna. Kerstin Nordberg (administratör Enhet Öst) är mötessekreterare för att upprätta ett årsmötesprotokoll.

Vi har två medlemmar som justerar protokollet:

Britta Reau (SOS Alarm Östersund)
Emma Ekman (SOS Alarm Östersund)

Webbröstning

För att kunna delta i omröstningen måste du ha ett webbkonto på Vårdförbundet och vara registrerad som anställd hos SOS Alarm i Vårdförbundets medlemsregister. Följ anvisningarna för att skapa ett webbkonto. Har du problem med att skapa ett konto får du gärna kontakta Tina Jacob på e-post christina.jaocb@vardforbundet.se.

Lathund för webbröstning

Ta del av lathunden för hur du röstar!
Har du frågor eller funderingar kontakta oss gärna.

Tack för ditt engagemang!

Eva Lundmark
SOS Alarm Östersund