Rösta NU! SOS Alarms webbröstning startar idag den 27 augusti

Val av styrelse genomförs på webben och omröstningen pågår mellan kl. 12.00 den 27 augusti och kl. 12.00 den 3 september.

Alla medlemmar anställda hos SOS Alarm är röstberättigade och vi hoppas så klart att du tar chansen att göra din röst hörd! Din röst är viktig och anonym.

Vi kommer att rösta fram en ny ordförande och vice ordförande.

Mötespresidiet

Gunilla George (ordförande för avdelning Stockholm), hjälper oss att genomföra vårt årsmöte. Hon kommer som årsmötesordförande att vara en fortlöpande granskare av processerna. Carin Lindell (administratör Enhet Öst) är mötessekreterare för att upprätta ett årsmötesprotokoll.

Vi har två medlemmar som justerar protokollet:

Marie Löfgren, SOS Alarm Göteborg
Monica Aronsson, SOS Alarm Östersund)

Nominerade

Ordförande:

Eva Lundmark, SOS Alarm Östersund (nyval) Personlig presentation

Vice Ordförande:

Hanna Bergdahl, SOS Alarm Skåne (nyval)

Ledamot

Anne-Louise Magnusson, SOS Alarm Skåne (nyval)
Susanne Fredriksson, SOS Alarm Karlstad (nyval)

Webbröstning

Val till styrelsen genomförs på webben och omröstningen pågår mellan kl. 12.00 den 27 augusti och kl. 12.00 den 3 september. Alla medlemmar är röstberättigade och vi hoppas så klart att du tar chansen att göra din röst hörd! Din röst är viktig och är anonym. Resultatet kommer att presenteras på årsmötets webbsida.

För att kunna delta i omröstningen måste du ha ett webbkonto på Vårdförbundet och vara registrerad som anställd hos SOS Alarm i Vårdförbundet medlemsregister. Följ anvisningarna för att skapa ett webbkonto här. Har du ett webbkonto kan du enkelt ändra dina medlemsuppgifter. Har du problem med att skapa ett konto får du gärna kontakta Tina Jacob e-post christina.jaocb@vardforbundet.se.

Lathund för webbröstning

Ta del av lathunden för hur du röstar!

Har du frågor eller funderingar kontakta oss gärna. Tack för ditt engagemang!

Styrelsen SOS Alarm

Eva Lundmark