Nominera inför Capioklubbens årsmöte

Vi ställer inte in, vi ställer om! Vårdförbundet följer nogsamt Folkhälsomyndighetens rekommendationer och har därför beslutat att genomföra årets årsmöten digitalt. Sineva Ribeiro inleder mötet 23 september och eftersom det är val till Capioklubbens styrelse kommer årsmötet pågå under 2 veckor. Under denna tiden finns det möjligt att diskutera och ställa frågor via chatt, genomföra val och eventuellt andra omröstningar och det kommer att dyka upp lite andra överraskningar... Så du som är medlem och har din anställning inom Capio AB har nu möjlighet att nominera dig själv eller någon annan till uppdraget.
  • Nominera till Capioklubbens styrelse

Du som är medlem och har din anställning inom Capio AB har nu möjlighet att nominera dig själv eller någon annan till uppdraget. Nomineringen pågår från 6 juli till 31 augusti. Vi har valt en lång nomineringsperiod på grund av att det är sommartid.

• Presentationsformulär för nominerade till Capioklubbens styrelse

Du som är nominerad till ett förtroendeuppdrag i Capioklubben fyller i detta formulär där du presenterar och beskriver dig själv. Din presentation kommer att publiceras på Vårdförbundets webbplats inför valet.