Årsmöte Vårdförbundsklubben Praktikertjänst

Vårdförbundsklubben Praktikertjänst hälsar alla medlemmar anställda inom Praktikertjänstkoncernen och dess dotterbolag välkomna på årsmöte fredagen den 23 september kl. 10.00–15.00 på Nationella kansliet, Adolf Fredriks Kyrkogata 11, Stockholm.

Kl. 10.00–15.00, årsmötet med lunch samt inspirerande föreläsning

Kryssning för den som vill

För de som önskar så fortsätter vi därefter med kryssning på Östersjön. Klubben bjuder på resa (tvåbäddshytt och helpension) med workshop kring lön, arbetsmiljö och hälsa. Klackarna i taket! Vi anländer åter till Stockholm lördagen den 24/9 ca kl. 15.30. Bussresa hem ingår och kan beställas till ett flertal orter!

Antal platser är begränsade. Din anmälan gäller för årsmötet alternativ för årsmöte med kryssning och är till för de medlemmar som är anställda inom Praktikertjänst. Ange även eventuella allergier eller kostrestrektioner.

Anmälan

Anmäl dig snarast till Åsa Hemlin, ordförande Vårdförbundsklubben Praktikertjänst, e-post: asa.hemlin@ptj.se. Sista anmäldningsdag den 15 augusti. Anmäl dig nu!

Kontakta valberedningen om du har en kandidat eller vill nominera dig själv till styrelsen. Valberedningen för 2016 består av Margareta Lundell, e-post: margaretalundell@gmail.com och Britt Marie Andersson, e-post: 0155.97679@telia.com.

Varmt Välkommen!