Riksklubbar och värdavdelningar

Du som arbetar i ett privat företag eller en organisation med rikstäckande verksamhet tillhör en värdavdelning och i vissa fall en riksklubb.

Värdavdelningen är speciellt insatt i de frågor som rör den organisation du arbetar i. Den kan besvara frågor som rör hela den riksomfattande verksamheten inom din organisation.

Har du frågor som endast rör dig och din anställning, eller endast din egen arbetsplats, är det bäst att du vänder dig till din lokalavdelning för stöd och service.

Kallelse till SOS Alarms webbårsmöte 2019 - Val av styrelse

Styrelsen för SOS Alarm kallar dig som medlem till årsmöte på webben mellan 27 augusti - 3 september 2019. Årets viktigaste möte är årsmötet och för att så många som möjligt ska kunna delta och påverka kommer årsmötet vara helt digitalt. Läs mer

Välkommen på Vårdförbundsklubben Praktikertjänsts årsmöte 2019

Vårdförbundsklubben Praktikertjänst bjuder in till årsmöte den 27 september. Vi informerar om klubbens pågående arbete inom koncernen samt diskuterar och beslutar om vad klubbstyrelsen ska arbeta med framöver.  Var med och fatta viktiga beslut, lyssna på en inspirationsföreläsning och underhållning på Wallmans. Läs mer om årsmötet här.

Här hittar du kontaktinformation till din riksklubb eller värdavdelning.