Riksklubbar och värdavdelningar

Du som arbetar i ett privat företag eller en organisation med rikstäckande verksamhet tillhör en värdavdelning och i vissa fall en riksklubb.

Värdavdelningen är speciellt insatt i de frågor som rör den organisation du arbetar i. Den kan besvara frågor som rör hela den riksomfattande verksamheten inom din organisation.

Har du frågor som endast rör dig och din anställning, eller endast din egen arbetsplats, är det bäst att du vänder dig till din lokalavdelning för stöd och service.

Nominera till SOS Alarms styrelse

Hösten 2019 är det fyllnadsval av ledamöter till SOS Alarms styrelse och du har nu möjlighet att nominera dig själv eller någon annan till uppdragen. Läs mer om hur du nominerar här.

Välkommen på Vårdförbundsklubben Praktikertjänsts årsmöte 2019

Vårdförbundsklubben Praktikertjänst bjuder in till årsmöte den 27 september. Vi informerar om klubbens pågående arbete inom koncernen samt diskuterar och beslutar om vad klubbstyrelsen ska arbeta med framöver.  Var med och fatta viktiga beslut, lyssna på en inspirationsföreläsning och underhållning på Wallmans. Läs mer om årsmötet här.

Här hittar du kontaktinformation till din riksklubb eller värdavdelning.