Vill du vara med och påverka framtiden i din avdelning? Då är höstens årsmöte något för dig! Det är också ett utmärkt tillfälle att träffa kollegor, njuta av god mat och ha roligt tillsammans.

Alla medlemmar är välkomna. Årsmötet är ett enkelt sätt att engagera sig  och påverka villkoren, yrket och vården för alla!  Vi röstar och beslutar om olika förslag  – ett tillfälle att göra skillnad för dig och dina kollegor.

Tid: 26 september, 17:30

Plats: Vårdförbundets Hus i Stockholm eller digitalt

Program

Från kl. 17:30 är det mingel med kollegor som deltar på plats, där vi bjuder på tilltugg och dryck. Kl. 18:00 startar vårt årsmöte för alla anmälda deltagare, en viktig stund för oss alla. Efter mötets slut, runt kl. 19:00, går vi tillsammans till en närliggande restaurang för att njuta av en tvårätters middag.

Var med digitalt!

All röstning sker i systemet VoteIT, så alla medlemmar kan vara med och påverka! Det betyder också att även om du deltar på plats behöver du ha en mobil, läsplatta eller laptop med dig och ha ett fungerande inloggningskonto till VoteIT. Konto får du genom att följa den länk som kommer att skickas via e-post till alla som är anmälda till årsmötet. Länken skickas till den e-postadress du har registrerad hos Vårdförbundet.

Är du anmäld men har inte fått någon inloggningslänk, kontakta verksamhetshandläggare@vardforbundet.se – så får du hjälp!

Anmälan

Vill vara med och äta middag eller delta digitalt behöver du anmäla dig senast den 9 september.

ANMÄL DIG TILL ÅRSMÖTET

Skriv en motion – ett förslag till förändring

En motion är ett bra sätt att föra fram din åsikt på. Det kan vara en idé om något som du vill att Vårdförbundet arbetar vidare med, men det kan också vara något som du tycker att Vårdförbundet ska göra annorlunda. Vad är viktigt för dig?

Skicka in din motion via e-post senast 29 augusti till verksamhetshandlaggare@vardforbundet.se

Vill du ha tips på hur du skriver en motion?

Klicka här för att få skrivtips och för att läsa mer om motioner.