Välkommen på studenthelg med årsmöte och Vårdgalan

Den 8-9 november är du inbjuden på studenthelg. Var med och påverka studentorganisationens framtid på årsmötet samt gå på Vårdförbundets vårdgala. Möt nya studentstyrelsen som tillkännages på årsmötet, knyt nya kontakter med andra engagerade studenter och diskutera aktuella frågorna med oss. Vi står för din resa, mat och logi i Stockholm.

Kom på studenthelg!
Kandidera till ordförande, vice ordförande och styrelsen

Vill du vara med och representera Vårdförbundet Student på arrangemang och möten både i Sverige samt internationellt? Vi söker dig som brinner för din utbildning och gillar att tala om professionsfrågor ur ett studentperspektiv. Engagera dig i ett roligt och givande uppdrag!

Kandidera till studentstyrelsen.
Kandidera till valberedningen för Vårdförbundet Student

Vill du vara med och ta fram kandidater till Vårdförbundet Students styrelse? Sök ett uppdrag i studentvalberedningen! Uppgiften är att ta fram förslag till kandidater för studentstyrelsen 2020/2021. Ett uppdrag i studentvalberedningen ger dig möjlighet att påverka, inspirera och engagera andra studentmedlemmar.

Kandidera här!

Vårdförbundet Direkt