Värdefull coachning inför första jobbet!

Grattis till din examen och välkommen till världens viktigaste yrke! Missa inte din unika medlemsförmån att få värdefull coachning innan du tar klivet in på arbetsmarknaden.

Låt våra expertrådgivare ge dig personlig coachning nu när du står inför att söka jobb och välja arbetsgivare. Vi har erfarenhet och kunskap som vi gärna vill förmedla till dig och som kan ha stor betydelse i din framtida karriär. Coachningen är en unik förmån för dig som är medlem. Välkommen att höra av dig till oss när det passar dig!

Till coachning och värdefulla tips
Redo för framtiden och första jobbet

Här har vi samlat information för dig som precis tagit examen och är ny i yrket. Vad är viktigt att tänka på när du ska söka jobb, gå på anställningsintervju och löneförhandla?

Redo för framtiden
Gå en utbildning i Kunskapsrummet!

Som medlem i Vårdförbundet har du tillgång till skräddarsydda utbildningar som stöttar, pushar och hjälper dig att lyckas i arbetslivet.

Till Kunskapsrummet (kräver inloggning)

Vårdförbundet Direkt

Ställ en fråga