Hej!

Hoppas sommaren varit bra och att du har laddat upp ordentligt inför höstrusket. Här kommer några heta tips från ditt fackförbund som förhoppningsvis livar upp lite i höstkalendern!

Välkommen på studenthelg med årsmöte och Vårdgala!

Vill du vara med och utveckla Vårdförbundets studentpolitik, få kunskap om facklig verksamhet och en chans att träffa nya vänner? Då är detta aktiviteten för dig! Den 9-11 november är det äntligen dags för studenthelg i Stockholm. Helgen inleds med Vårdgala, fortsätter med årsmöte och avslutas med en spännande inspirationsföreläsning. Din resa och ditt boende står Vårdförbundet för! Det enda du behöver bidra med är ett öppet sinne och ett glatt humör!

Anmäl dig idag!
Därför är jag medlem i Vårdförbundet

Björn Johansson läser 4:e terminen på sjuksköterskeprogrammet vid Örebro Universitet. Läs i studentbloggen om hans tre bästa anledningar att vara medlem. Styrka, solidaritet och att kunna få hjälp av Vårdförbundet Direkt.

Läs Björns inlägg här!
Vill du få de senaste nyheterna och de bästa tipsen?

Då är det viktigt att dina kontaktuppgifter är uppdaterade. Genom att registrera din personliga mejladress som du använder mest, så minimerar du risken att falla ur våra kontaktlista.

Uppdatera dina kontaktuppgifter idag!
Fina höstprylar i medlemsbutiken

Har du blivit av med mössan eller kanske behöver uppdatera reflexerna såhär inför höstrusket? Då ska du ta en titt i Vårdförbundet medlemsbutik. Där kan du hitta allt ifrån mössor, smarta reflexnyckelband till snygga termosar. Klicka din in i medlemsbutiken och hitta dina finfina höstprylar för en billig peng!

Besök medlemsbutiken
Häng med i det senaste genom att följa oss på Sociala medier!

Följ oss på Instagram - Vfstudent

Följ oss på Facebook - vardforbundetstudent