Nyexad? Grattis, det firar vi med ny rabatt till dig!

När du nu träder in i yrket kan du använda Vårdförbundet fullt ut. Rådgivning, försäkringar och karriärutveckling är några av fördelarna som nu kan bli mer aktuella för dig. Du är viktig för oss och vi vill fortsätta ge dig rabatt. Därför övergår din studentrabatt på medlemsavgiften till en ny-i-yrket-rabatt.

Bara 100 kr i månaden

Från och med månaden efter din examen kommer du att betala en månadsavgift. Du får då en ny-i-yrket-rabatt och betalar endast 100 kr/månad, istället för den ordinarie månadsavgiften 265 kr/månad. Rabatten gäller i 6 månader. Du kommer automatiskt att få din nya rabatt.

Är du miljösmart? Här fixar du autogiro på 2 minuter

Denna gång får du en pappersfaktura, men här kan du snabbt ändra så att du betalar via autogiro i fortsättningen. Det tar bara två minuter med digitalt bank-id. Eftersom du gör en insats för miljön med autogiro, bjuder vi dig på en trisslott! Den kommer automatiskt till dig efter en månad. Vill du hellre betala via e-faktura, söker du bara upp Vårdförbundet via din internetbank.

Fixa autogiro här - få trisslott
Därför tjänar du på att vara medlem

Det är nu du verkligen har nytta av Vårdförbundet. Vi är ett förbund som hjälper dig om du råkar begå ett misstag eller behöver råd om jobbsituationen. Men du kan också påverka vårdens utveckling och få hjälp i dina framtida karriärval.

Det här är bästa förmånerna för dig som är ny
Är du fortfarande student?

Behåll din studentrabatt om du inte tagit din examen ännu genom att ändra ditt examensdatum. Logga in via länken nedan.

Ändra ditt examensdatum

Vårdförbundet Direkt