Vill du vara med och påverka din utbildning och framtida yrke?

Är du intresserad av ett styrelseuppdrag? Då ska du ta chansen och kandidera till Vårdförbundets nationella studentstyrelse!

Snart är det äntligen dags för Vårdförbundet students årsmöte! Om DU känner att du vill påverka frågor som rör din utbildning och ditt blivande yrke är det viktigt att du tar chansen! Det gör du genom att anmäla dig som kandidat till årets studentstyrelse. Skicka in din ansökan senast den 1/10 till studenthandlaggare@vardforbundet.se

För dig som anmäler dig väntar en helg fullspäckad med inspiration, pepp och god (gratis) mat! Under mötet kommer du att få möjlighet att träffa studenter från hela landet och kommer kunna diskutera frågor som rör din utbildning och ditt blivande yrke. Kom, det blir kul! Anmälan till årsmötet öppnar 11/10!

Var: Stockholm, Adolf Fredriks kyrkogata 11

När: 9/11 kl.15 – 11/11 kl. 15

Förvänta dig: Hotellövernattning, vegetariskt buffé och inspirerande möten!

Vi söker dig som studerar till sjuksköterska, röntgensjuksköterska eller biomedicinsk analytiker.

Läs mer om hur du kandiderar till Studentstyreslsen
Nu är det du som är framtiden

Avgående studentordförande Viviana Lundberg skrev i bloggen förra hösten om sina tankar från förra årsmötet. Nu är det dags för henne att lämna över stafettpinnen till en delvis ny styrelse! Du kan vara en av dem.

Läs Vivianas blogginlägg: Vi är framtiden

Vårdförbundet Direkt