Välkommen på Digitala Vårdgalan!

Varmt välkommen att vara med på Vårdgalan, som i år blir ett festligt, digitalt evenemang. Precis som tidigare år kommer vi att dela ut priser till personer som har gjort exceptionella insatser i vården, med fokus på en personcentrerad och nära hälso- och sjukvård.

Dag och tid: 6 november kl. 14.00-16.00 online
Länk till livesändningen: vardforbundet.se/vardgalan

Vårdgalan uppmärksammar vi exceptionella insatser inom hälso- och sjukvården som skapar ringar på vattnet. Ta del av nya tankesätt och idéer som på riktigt gör skillnad för patienten. Vi på Vårdförbundet, alla nominerade och pristagare tycker det vore hedrande om du ville titta på årets digitala vårdgala.

Pressmeddelande Vårdförbundspriset

Pressmeddelande Årets Vårdchef

Anmäl intresse via vårt Facebook-event ”Digitala Vårdgalan 2020”

Så påverkar Vårdförbundet

Vårdförbundet är med och påverkar hälso-och sjukvårdens utveckling, bland annat genom att förbättra villkor för individen och kollektivet, stärka och utveckla yrket och främja den enskilde individens möjligheter till utveckling i sin yrkesroll.

Läs mer om Digitala Vårdgalan 2020

Vårdförbundet Direkt