Du hänger väl med på årets Almedalsmingel 30 juni!

Vårdförbundet bjuder in till hälso- och sjukvårdsmingel söndagen 30/6 i TCO-landet. Vi bjuder på alkoholfritt och tilltugg! Kommer du dessutom en timme tidigare ser du vårt seminarium om nära vård med bland andra regeringens utredare Anna Nergårdh.

Klockan 17:00 söndagen den 30 juni slår portarna upp till Almedalens hälso- och sjukvårdsmingel i Vårdförbundets regi. Här kan du träffa nationella och lokala politiker, dina kollegor och så klart oss på Vårdförbundet.

Är du intresserad av hur det går i frågan om nära vård, är du varmt välkommen till vårt seminarium klockan 16:00 med bland andra regeringens utredare Anna Nergårdh och Årets vårdchef 2018, Lars Karlsson. Under seminariet kommer vi att söka lösningar på hur vi skapar en nära vård med befolkningens behov i fokus.

Hälso- och sjukvårdsmingel

Datum: 30 juni 2019
Tid: 17:00-19:00
Plats: TCO-landet, Strandgatan 19, Visby
Anmäl dig här

Seminarium: En nära vård ur befolkningens behov – hur skapar vi det?

Datum: 30 juni 2019
Tid: 16:00-17:00