Fira och hylla ditt yrke på Röntgensjuksköterskans dag 8 november!

Den 8 november är det dags att lyfta fram ditt yrke på den internationella yrkesdagen för röntgensjuksköterskor. Du hittar material på vår webbplats som du kan använda för att hylla yrket samt länkar till blogginlägg och information om lokala aktiviteter. Och du, grattis till att du har ett av världens viktigaste yrken!

Hylla med affisch och syns på sociala medier

Vårdförbundet har tagit fram material för att på flera olika sätt lyfta yrket. Skriv ut affischer och sätt upp på din arbetsplats, där du och dina kollegor kan dela det bästa med ert yrke. Uppmärksamma yrkesdagen i sociala medier! Tagga med #minyrkesdag. Vi vill se hur ni firar er dag!

Fler sätt att hylla yrket
Rabatt på profilprodukter

Du kan få vår nya 0,5 liters termos för rabatterat pris 50 kr (ordinarie pris 85 kr). Eller en power bank för 50 kr (ordinarie pris 75 kr). En axelremsväska nu 125 kr (ordinarie pris 200 kr). Logga in på webben och besök sedan vår medlemsbutik. Gå till Profilprodukter och Rea. Erbjudandena gäller från 4 till och med 14 november.

Logga in och besök medlemsbutiken
Läs röntgensjuksköterskebloggen

Flera av våra duktiga bloggare skriver inlägg till yrkesdagen.

Till röntgensjuksköterskebloggen

Vårdförbundet Direkt