Tack!

Jag vill tacka dig för ditt engagemang under Vårdförbundets kongress 2018! Vi tog många viktiga beslut som kommer att göra oss starkare.

Vi har skickat ut en enkät till er där vi väldigt gärna vill ha in dina synpunkter kring kongressen. Sista dag att svara är den 4 juni – kom i håg att svara på den. Dina åsikter är viktiga i arbetet inför nästa kongress.

Instruktioner om hur du ansöker om ersättning för utebliven inkomst hittar du här.

Blev du försenad på väg till eller från kongressen?
Vi vill få kontakt med er som drabbats av förseningar med tåg eller flyg i samband med kongressen. Kansliet kommer att hantera ersättningsanspråken i relation till resebolag och försäkring samlat. Skriv till maria.back@vardforbundet.se Berätta när du faktiskt var framme vid din slutdestination och när du skulle varit framme.

Har du extra utlägg, med anledning av försening, t ex för mat, ny tågbiljett eller taxiresa, begär du ersättning från Vårdförbundet via en reseräkning. Sök på "reseräkning" på vår webbplats för mer information. Spara också en kopia på biljetter och eventuella kvitton på extra utlägg tills vidare. De kommer att användas hos SJ, SAS och försäkringsbolaget.

Vi återkommer med mer information längre fram.

Återupplev kongressen
På våra webbsidor för kongressen hittar du bilder, filmer och artiklar om kongressen. Bland annat film med politikerdebatten, invigningstalen, bildspel och intervjuer med kongressombud. Sprid dem gärna vidare till andra förtroendevalda och medlemmar.

Hoppas du får en skön sommar!
Sineva Ribeiro, förbundsordförande

Vårdförbundet Direkt