Ta del av kongressens program!

Tiden går fort och nu är det inte länge kvar tills vi samlas i Uddevalla. Det är några saker som är särskilt bra att tänka på så här de sista veckorna.

Boka resa
Har du inte bokat din resa – gör det nu! Du bokar genom Tranås Resebyrå. Här kan du läsa hur du gör.

Läs programmet
Här finns programmet till kongressen. Det är ett händelserikt program som syftar till en bra dialog och genomtänkta beslut. Och vi kommer att ha trevligt tillsammans!

Bra att veta
Bohusgården är ett kontantfritt hotell – det kan vara bra att ha med sig sitt kontokort.

Kongressen kommer att innebära långa dagar med ett fullspäckat program. Om du får tid över har du möjlighet att fylla på energi och återhämta dig. Ta med badkläderna, det finns ett spa och även gym. Konferensanläggningen ligger i fina omgivningar där det är trevligt att promenera.

I kongresslokalen finns en utställning där vi visar upp delar av det fina arbete som Vårdförbundet uträttat under den senaste kongressperioden. Dessutom är ett mindre antal externa utställare på plats.

Under kongressens invigning kommer ett antal externa gäster från andra fackförbund och yrkesorganisationer att närvara.

Foto och film
Under kongressen är våra kommunikatörer på plats för att rapportera och dokumentera. De fotograferar och filmar under kongressdagarna. Om du inte vill vara med på bild eller film kan du redan nu mejla kongress@vardforbundet.se och berätta det, så att vi vet och kan anpassa oss.

Om du får förhinder
Om du skulle insjukna dagarna före kongressen, eller av annat skäl vara förhindrad att närvara, hör av dig så snart som möjligt till din lokala ordförande samt till kongress@vardforbundet.se Om du har bokat din resa till kongressen så avbokar du den hos Tranås resebyrå. Efter kontorstid ringer du till dem på telefonnummer 0140-37 50 00 för vidare instruktioner.

Vi ses snart. Jag ser fram emot att tillsammans med er skapa förutsättningar för ett ännu starkare Vårdförbundet!

Sineva Ribeiro, förbundsordförande

Vårdförbundet Direkt