Webbsändning kl 11:00

Tidigare på torsdagen fick du som är förtroendevald i Vårdförbundet ett nyhetsbrev med inbjudan till en webbsändning om det nya centrala avtalet som tecknats mellan Vårdförbundet och SKL.

Tyvärr har vi haft problem med Vårdförbundets webb under torsdagskvällen.

Därför har vi tagit fram en alternativ länk. Om det blir problem med den länk ni fick i tidigare nyhetsbrev om  Webbsändning kl 11:00 så använder ni länken nedan.

Länk till Vårdförbundets webbsändning kl 11:00 via Easymeet

Under sändningen är du välkommen att skicka dina frågor om det nya avtalet till följande e-postadress: fraga@vardforbundet.se

Vi försöker besvara så många frågor som möjligt under sändningen.

Nu ska det bli löneverkstad!

Läs gärna blogginlägg i avtalsbloggen från förhandlingschef Annelie Söderberg. Hon berättar om att det varit hårda förhandlingar. - Nu fortsätter arbetet både centralt och lokalt. Vi kommer att noga följa hur arbetet går framåt och göra nedslag ute i verkligheten. Fortsätt att hjälpa oss att hålla trycket uppe på både politiker och beslutsfattare. Nu kör vi!

Fortsätt följa avtalsbloggen

Vårdförbundet Direkt