Vässa dina argument inför kampanjen!

"Varför är du medlem i Vårdförbundet?" Den frågan kommer du säkert få när du frågar en kollega om han eller hon vill bli medlem. Fundera redan nu vilka dina 3 främsta skäl till medlemskap är, så är du förberedd när frågan kommer.

Som du säkert vet startar kampanjen "3 månader kostnadsfritt medlemskap" den 1 maj. Då kan du som förtroendevald ge dina kollegor som inte redan är medlemmar ett fint erbjudande.

Skicka in dina 3 bästa skäl till medlemskap till oss, så kan vi tipsa och inspirera varandra så att vi alla är så förberedda vi kan inför kampanjstart. Vi kommer samla alla era skäl på webbplatsen under sidorna för förtroendevalda och du kan vara helt anonym. På så sätt kan vi hjälpas åt att skapa starka, hållbara och användbara argument till medlemskap genom hela kampanjen!

Bjussa på dina 3 bästa skäl till medlemskap nu!

Vårdförbundet Direkt

Ställ en fråga