Vårdförbundet fortsätter att växa!

Snart börjar Vårdförbundets VÄRVA EN KOLLEGA-kampanj. Den kommer att pågå mellan 1 maj och 31 augusti. I år är premien en fin gåva från Delicard. Vi strävar alltid efter att bli fler eftersom vi vinner på att vara många. Om du är den som värvar flest nya medlemmar kan du dessutom vinna en SPA-helg värd 5000 kr*.

Värva en kollega – välj varsin gåva

Under kampanjen får alla förtroendevalda och medlemmar som värvar en ny medlem och den som blir värvad varsin fin gåva från Delicard. Det går att välja allt från goda delikatesser till fina glas eller fritidsprodukter. Den som värvar fler får mer – en gåva per värvad ny medlem.

Värva och vinn – bli vår rekryteringsstjärna

Utöver värvargåvan från Delicard finns det möjlighet att vinna ett presentkort på en SPA-helg, värt 5000 kronor*. Det är enkelt. Den som värvar flest nya medlemmar vinner.

Material till din arbetsplats

Veckan innan kampanjen startar kommer du att få hem material i brevlådan som du sätter upp på din arbetsplats. Materialet består av en affisch och en så kallad bordspratare. Materialet har vi för att vi ska synas så mycket som möjligt.

Behöver du mer material beställer du det i vår medlemsbutik under fliken kampanjer. För att du ska ha chansen att vinna är det viktigt att du sätter upp materialet på din arbetsplats och pratar med dina kollegor.

Ställ frågan

Använd kampanjen som ett stöd i arbetet med att värva nya medlemmar på din arbetsplats. De kollegor som redan är medlemmar kan också vara med och värva, så vi är många som kan hjälpas åt.

Under sommarmånaderna är det tusentals nyutexaminerade som börjar jobba på arbetsplatser runtom i landet. Passa på att ställa frågan till dem. Informera gärna samtidigt om att det är du som är förtroendevald på arbetsplatsen.

Mer information på webben

Inom kort kommer det komma ut mer information om kampanjen på vår webbplats, så som regler mm. Där kommer du även kunna följa våra värvningsframgångar - håll utkik!

Lycka till med kampanjarbetet och stort TACK för att du är förtroendevald i Vårdförbundet. Nu blir vi ännu fler!

*ev. vinstskatt betalas av vinnaren

Vårdförbundet Direkt

Ställ en fråga