Kära förtroendevald!

Först vill vi passa på att tacka för era fina rekryteringsinsatser som gjorts under 2020 – stort tack för era värdefulla insatser som bidrar till att vi växer och blir fler starka medlemmar! Snart startar vårens och sommarens rekryteringskampanj. Den 1 maj drar årets rekryteringskampanj igång och pågår fram till den 31 augusti. I år återupptar vi konceptet ”Värva en kollega” och nytt för i år är värvningspremien från Sverigechecken.

Ta gärna del av informationen nedan för att se hur du kan hjälpa till under våra viktiga rekryteringsmånader. Vi hoppas att du är med och ”boostar” aktiviteterna den kommande perioden, med målet att skapa ett ännu starkare förbund. Ditt engagemang gör skillnad!

Allt om sommarkampanjen!
Värva fler. Bli belönad!

Under 1 maj till 31 augusti pågår kampanjen ”Värva en kollega”. Ett kit med affisch och bordsryttare är på väg hem till dig med post. Sätt upp affischen och lämna kvar bordsryttaren på din arbetsplats, så hjälps vi åt med vår rekrytering.

Här har vi samlat allt du behöver veta
Allt material till kampanjen!

Behöver du fler affischer eller bordryttare eller vill dela kampanjen i sociala medier? Då hittar du allt material som du behöver här, allt från affischer och annonser till sociala medier till en sticker att pryda din Facebookprofil med!

Här hittar du allt material
Ta hjälp av checklistan!

För att underlätta arbetet med kampanjen och rekryteringen så har vi skapat en liten checklista som kan vara bra att ha till hands inför och under kampanjen.

Ladda ner din checklista här!
Lär dig mer om medlemsrekrytering!

Den 13 maj klockan 13.00-16.00 och den 20 maj 09.00-12.00 arrangerar Vårdförbundets egna rekryteringsstrateg Max Ås "Rekryteringspepp" för dig som vill bli ännu bättre på att rekrytera kollegor in i Vårdförbundet! Anmäl dig nedan.

Rekryteringspepp: 13 maj, kl. 13.00-16.00

Anmäl dig här!