Sista rycket!

Med drygt en månad kvar av kampanjen har vi målet i sikte. Vi hade höga ambitioner för kampanjen med förhoppningar om 4200 nya yrkesverksamma medlemmar. Om vi fortsätter tillsammans hela vägen in i mål kan vi komma upp i 2200 - och visst ska vi spurta sista biten? Ta chansen att beställa kampanjmaterial, än är det inte för sent. Och se till att din avdelning är med i slutstriden av tävlingen. Vinsten? En trevlig kväll med mat och mingel i sällskap med hälsoinspiratören Leila Söderholm!

Hej Östergötland, vad är ert framgångsrecept?

Avdelning Östergötland är en avdelning som under lång tid har pratat om rekrytering, arbetat aktivt och tagit fram strategier på temat. Det kanske inte är så konstigt att de under kampanjen är en av de avdelningar som ligger högt på tävlingslistan. Vi har pratat med Erika Isenberg, rekryteringsstödjare och Eva Edelönn vice ordförande på avdelningen, för att höra hur deras framgångsrecept lyder.

Läs avdelning Östergötlands framgångsrecept!
Sista chansen att pimpa din arbetsplats

Har du pimpat din arbetsplats med de nya affischerna? Nu är det snart sista chansen att beställa affischer att pryda anslagstavlor med, tablettaskar att dela ut och foldrar att sprida på din arbetsplats. Gå in i butiken och beställ hem en sista laddning.

Beställ kampanjmaterial!
Veckans vinnare kan bli kampanjens vinnare

Det börjar dra ihop sig! Vi går mot slutet av kampanjen och med det ett avslut i tävlingen. Den avdelning som har rekryterat flest nya yrkesverksamma medlemmar utifrån sin potential i slutet av november kommer belönas med en härlig kväll. Men inte nog med det, den vinnande avdelningen gästas även av Leila Söderholm som inspirerar i hälsa och arbetsglädje.

Vem är veckans vinnare?
Allt om kampanjen

Är du ny som förtroendevald och vill veta hur 3-månaderskampanjen fungerar? Eller vill du bara påminnas om regler, få inspiration eller se hur det går i rekryteringstävlingen kan kika här - här hittar du allt!

Läs allt du behöver veta om kampanjen!

Vårdförbundet Direkt

Ställ en fråga