Nu är vi i mål och Norrbotten vann!

Den 30 november avslutades kampanjen "3 månader kostnadsfritt medlemskap" och den tillhörande tävlingen. Stort grattis till Norrbotten som kammade hem rekryteringstävlingens första pris, en inspirationskväll med middag.

Under hela kampanjen har vi haft högt satta mål. Vi skulle rekrytera 600 nya medlemmar per månad från maj till slutet av november, vilket skulle innebära 4200 nya medlemmar. Vi nådde till slut 2405 vilket är betydligt bättre än samma period förra året. Med höga ambitioner, många rekryterande samtal bakom oss och hårt arbete med tablettaskar och affischer är vi nu i mål som ett starkare förbund!

Du har väl inte glömt att byta affischer?

Den 30 november var sista dagen för kampanjen "3 månader kostnadsfritt medlemskap". Det är därför viktigt att ni har plockat bort och kastat allt kampanjmaterial i form av affischer, foldrar och tablettaskar. Tack för er hjälp med detta! Nya affischer och foldrar finns nu i Medlemsbutiken så att ni återigen kan pryda era arbetsplatser. Gå in och beställ gratis idag!

Beställ nya affischer och foldrar!
Grattis Norrbotten!

Norrbotten är den avdelningen som utifrån sina egna förutsättningar lyckats rekrytera flest medlemmar under kampanjen. Avdelningens alla förtroendevalda kommer under året bjudas in till en härlig kväll med middag och inspiration. Men vi är alla vinnare i kampanjen. Tillsammans har vi blivit fler och starkare och rekryterat totalt 2405 nya medlemmar. Ni har gjort ett fantastiskt bra jobb. Stort tack till er alla runt om i landet!

Läs mer om tävlingsresultatet!

Vårdförbundet Direkt

Ställ en fråga