Visst känner du igen bilden ovan från affischer och sociala medier? Nu har höstens stora rekryterings- och synlighetskampanj startat. Under november satsar vi extra mycket på att synas ute på arbetsplatser och i digitala kanaler. Behöver du pepp inför möte med potentiella medlemmar eller material att sprida både på arbetsplatsen och i sociala medier finns allt samlat här för dig. Målet är att få ännu fler att gå med i Vårdförbundet – visst hjälper du till så vi växer?

Flera hundra har sett Elaine!

Nu har flera hundra förtroendevalda lyssnat till Elaines föreläsning om hur du fångar dina kollegors uppmärksamhet och visar dina styrkor som förtroendevald. Missa inte detta unika tillfälle att inspireras och fylla på med energi! Föreläsningen finns för dig som förtroendevald fram till och med den 9 november.

Titta och inspireras du också!
Har du fått post?

I dagarna ska du ha fått affisch och folder hemskickat till dig. Ta med detta till din arbetsplats. Behöver du mer eller annat material? Det finns att beställa. Du kan även sprida i sociala kanaler om du vill. Allt du behöver finns samlat här!

Kolla in vad som finns att dela och beställa!
Få en gåva lagom till jul!

Under november är det extra lönsamt att värva nya kollegor till Vårdförbundet. Då får nämligen både du och personen du värvar ett fint gåvokort från Delicard (värde 145 kr/st). Värvar du fler, får du mer! Korten kommer lagom till jul.

Läs mer om hur det går till

Vårdförbundet Direkt

Ställ en fråga