Är du en av oss?

Ja, så lyder budskapet i november månads rekryterings- och synlighetskampanj. Alla kan på sitt sätt vara delaktiga under månaden, både förtroendevalda, medlemmar och anställda. Tillsammans ska vi se till alla möter Vårdförbundet! Missa inte heller vår nya juristförsäkring som du tecknar för endast 30 kr i månaden.

Om kampanjen Är du en av oss?

Här kan du läsa om varför vi genomför en rekryterings- och synlighetsmånad i Vårdförbundet och vilka mål vi har för kampanjen.

Läs mer om kampanjen
Hur ska vi synas? Titta här på kampanjmaterialet!

Under vår extra rekryterings- och synlighetsmånad i november ska ingen i vården missa Vårdförbundet! Om vi hjälps åt att sätta upp material och sprida våra budskap kan vi lyckas. Här hittar du allt material som finns tillgängligt under kampanjmånaden.

Titta här och beställ kampanjmaterial!
Ett smörgåsbord av aktiviteter att välja mellan

Under vår extra rekryterings- och synlighetsmånad finns ett antal aktiviteter man som medlem, förtroendevald och anställd kan välja mellan att genomföra. Tillsammans kan vi alla bidra till att öka rekryteringen av nya medlemmar och öka synligheten av Vårdförbundet.

Vad händer i din avdelning?
Fullt fokus på november för avdelning Västernorrland

Tydliga mål och stort engagemang! Är det receptet för framgång i rekryteringsarbetet i Västernorrland inför höstens stora rekryterings- och synlighetskampanj? Vi har tagit tempen på avdelningen och tagit reda på hur förberedelserna går.

Läs Västernorrlands recept för framgång!
Grattis Ingrid - Vårdförbundets rekryteringsstjärna!

Under sommaren genomförde Vårdförbundet en Värva en kollega-kampanj. En del i kampanjen var att den medlem som värvade flest medlemmar vann pris som Vårdförbundet rekryteringsstjärna. Vinnaren heter Ingrid Mannerfalk och arbetar som sjuksköterska på Skånes Universitetssjukhus i Lund där hon också är förtroendevald.

Läs mer om Vårdförbundets rekryteringsstjärna
Ny medlemsförmån! Juridisk hjälp när du behöver det

Nu kan alla medlemmar i Vårdförbundet teckna en juristförsäkring för endast 30 kronor per månad. I försäkringen ingår bland annat 15 timmars juridisk rådgivning per år och rättsskydd. Passa på att komplettera ditt försäkringsskydd nu.

Läs mer om den nya juristförsäkringen

Vårdförbundet Direkt

Ställ en fråga