Alla är vinnare! Men vem vinner tävlingen?

Nu återstår det endast en vecka på kampanjen "3 månader kostnadsfritt medlemskap". Tänk vad tiden har gått fort och vad vi har kämpat tillsammans. Den stora frågan är vem som vinner och vilket resultat vi har fått. Om en vecka har vi svaret på den frågan... Vi är dock alla vinnare eftersom Vårdförbundet har blivit starkare och vi har fått fler medlemmar än i någon annan kampanj - tack vare er!

Håll koll på tävlingen sista veckan

Håll dig uppdaterad på sista veckans tävlingsresultat. Norrbotten har absolut bäst chans till vinst men än finns det goda möjligheter för flera avdelningar. En härlig kväll i hälsans tecken med mat och inspirationsföreläsning med Leila Söderholm vill väl ingen missa? Så nu kör vi hela vägen in i mål!

Läs mer på tävlingssidan
Ut med det gamla och in med det nya

Den 30 november är sista dagen för kampanjen "3 månader kostnadsfritt medlemskap". Det är därför viktigt att allt kampanjmaterial i form av affischer, foldrar och tablettaskar då plockas bort och kastas. Tack för er hjälp med detta! Nya affischer och foldrar kommer inom kort att komma ut i Medlemsbutiken så att ni återigen kan pryda era arbetsplatser. Håll utkik!

Vårdförbundet Direkt

Ställ en fråga