Vi ses imorgon onsdag kl. 14.00-15.00!

Vad roligt att du ska vara med på föreläsningen Ledarskap – Kommunikation och relation, med Anna Sandborn. Vi ses online!

Klicka här för att ansluta till Teams och föreläsningen
(Anslut gärna 5-10 minuter innan föreläsningen börjar)

Dag och tid: 21 oktober kl. 14.00-15.00

Ledarskap – Kommunikation och relation

Vad påverkar din kommunikation med andra? Hur kan du som ledare använda din kommunikation för att lättare möta varje persons individuella behov? Hur kan du skapa drivkraft och väcka nytt engagemang hos dina medarbetare?

Kommunikation är en av ledarskapets viktigaste nycklar och genom träning i olika verktyg kan vi skapa bättre relationer individuellt och tillsammans.

På den här föreläsningen får du lära dig mer om verbal och icke-verbal kommunikation och hur du som ledare genom olika verktyg skapar större tillit till dig själv och också bidrar till ökad tillit, drivkraft och engagemang hos dina medarbetare.

Webbinarium – så går det till

Inbjudningslänken hittar du högst upp i detta mejl. En stund innan start klickar du på länken och får valet att öppna Teams i din webbläsare. Under sändningen ska ljudet och kameran vara avstängd. Det finns möjlighet att ställa frågor via chatten under sändningen. När du ansluter till mötet så kommer andra deltagare att kunna se ditt namn.

Läs mer om Anna Sandborn här

Vårdförbundet Direkt