Välkommen på webbinariet Ledarskap – Kommunikation och relation

Ta chansen och se föreläsningen med Anna Sandborn, internationellt certifierad coach och ledarskapsutvecklare.

Dag och tid: 21 oktober kl. 14.00-15.00

Ledarskap – Kommunikation och relation

Vad påverkar din kommunikation med andra? Hur kan du som ledare använda din kommunikation för att lättare möta varje persons individuella behov? Hur kan du skapa drivkraft och väcka nytt engagemang hos dina medarbetare?

Kommunikation är en av ledarskapets viktigaste nycklar och genom träning i olika verktyg kan vi skapa bättre relationer individuellt och tillsammans.

På den här föreläsningen får du lära dig mer om verbal och icke-verbal kommunikation och hur du som ledare genom olika verktyg skapar större tillit till dig själv och också bidrar till ökad tillit, drivkraft och engagemang hos dina medarbetare.

Välkommen att bjuda med en chefskollega till föreläsningen. Personen du bjuder med behöver inte vara medlem.

Varmt välkommen!

Webbinarium – så går det till

Dagen innan webbinariet får du en inbjudningslänk via mejl. En stund innan start klickar du på inbjudningslänken och får valet att öppna Teams i din webbläsare. Under sändningen ska ljudet och kameran vara avstängd. Det finns möjlighet att ställa frågor via chatten under sändningen. När du ansluter till mötet så kommer andra deltagare att kunna se ditt namn.

Läs mer och anmäl dig här

Vårdförbundet Direkt

Ställ en fråga