Bjud en chef eller ledare på inspiration!

Är du chef eller ledare? Eller har du någon sådan i ditt nätverk? Då är du och den välkommen på Ledarprogrammets avslutning inklusive inspirationsdag torsdagen den 5 mars. Anmäl dig senast 20 februari.

Välkommen på en inspirerande dag och avslutning för Ledarprogrammet, som vi hoppas att du sent ska glömma. På plats finns Vårdförbundets förbundsordförande Sineva Ribeiro, som inleder dagen. Förutom lunch och trevligt sällskap av kollegor kommer du att få lyssna till inspirerande talare som hjärnforskaren Katarina Gospic, som ger ett skräckblandat perspektiv på hur våra hjärnor påverkas av det digitala livet och professor Eric Carlström pratar om tillit i ledarskapet, utifrån ett forskaröga.

Charlotta George Chief Nurse Officer CNO, sakkunnig patientsäkerhet Socialstyrelsen, pratar om ”Ledarskapets betydelse för säker vård" och Re-Thinks byråchef Petter Odmark tar upp ämnet arbetsmiljö, organisation och hälsa; hur det hänger ihop och varför?

Läs mer om dagens program och anmäl dig här!

Vårdförbundet Direkt

Ställ en fråga