Extra stort grattis till dig som är biomedicinsk analytiker den 15 april!

Med all rätt hyllar Vårdförbundet och hela Sverige dig som är biomedicinsk analytiker och din insats i rådande coronasituation. Tack för att du gör ett fantastiskt jobb på biomedicinska analytiker-dagen – och alla andra dagar.

Du har ett av världens viktigaste yrken, inte minst i den situation som hela världen just nu befinner sig i. Vi på Vårdförbundet uppmärksammar den internationella yrkesdagen för biomedicinska analytiker och ger dig möjligheten att köpa fina produkter till riktigt bra priser i medlemsbutiken. Nu kan du fynda:

• Badlakan: ditt pris 125 kr (ord. pris 250 kr)

• ”Coffee to go”-mugg: ditt pris 100 kr (ord. pris 200 kr)

• Fickspegel: ditt pris 5 kr (ord. pris 20 kr)

Samtliga erbjudanden gäller 14-24 april

Du handlar dina produkter här!
"Utan oss stannar vården - vi biomedicinska analytiker är en diagnostisk partner i kampen mot covid-19"

Maysae Quttinehs beskriver och förklarar biomedicinska analytikerns viktiga roll i "maskineriet" som ständigt pågår och som rullar snabbare än vanligt just nu.

Läs Maysaes starka blogginlägg

Vårdförbundet Direkt