Grattis på yrkesdagen!

15 april är den internationella yrkesdagen för biomedicinska analytiker. Vi ger dig ett fint medlemserbjudande som gäller hela veckan. Visa hur du och dina kollegor uppmärksammar dagen genom att tagga #minyrkesdag i sociala medier!

Grattis alla biomedicinska analytiker!
Medlemserbjudande hela veckan

Mellan 10-16/4 får du som är biomedicinsk analytiker 50% rabatt på vår fina axelremsväska (ordinarie pris 200 kronor). Erbjudandet gäller så långt lagret räcker.

Beställ väskan i medlemsbutiken, sök på "axelremsväska"
Tagga #minyrkesdag i sociala medier

Yrkesdagen är ett utmärkt tillfälle att visa vad du gör som biomedicinsk analytiker. Berätta i sociala medier genom att skriva eller filma något med din mobilkamera. Var stolt! Varför valde du ditt yrke? Vad är det bästa med yrket? Vad får dig att känna att du har gjort ett riktigt bra jobb? Firar ni med fika på jobbet? Ta en bild på dig och dina kollegor! Tagga gärna med #minyrkesdag så ser vi hur ni firar och kan sprida vidare.

Se firarbilder på t ex instagram
Följ biomedicinska analytikerbloggen

Det kommer att vara full fart i Biomedicinska analytikerbloggen hela veckan. Vi kommer ha flera gästbloggande biomedicinska analytiker och Anne Berndt, biomedicinsk analytiker och yrkeshandläggare på Vårdförbundet kommer att berätta varför hon har det bästa yrket i världen.

Läs mer i biomedicinska analytikerbloggen
Vad händer nära dig?

Många lokala avdelningsstyrelser och förtroendevalda på arbetsplatser runt om i landet uppmärksammar dagen på olika sätt. Ta en titt på din lokala avdelnings webbsida eller Facebooksida för att ha koll på om det händer något nära dig.

Hitta din lokala avdelning

Vårdförbundet Direkt