Hej student eller ska vi säga barnmorska!

Grattis! Din examen närmar sig med stormsteg och vi hoppas och tror att du känner stolthet över att snart tillhöra professionen barnmorska – ett av världens bästa och viktigaste yrken.

För att fira dig fick du för en tid sedan ett brev från oss där vi gratulerade dig till att snart ta examen som barnmorska och vi tipsade även om att köpa den nya barnmorskebroschen – en brosch att bära med stolthet över att tillhöra professionen barnmorska. Och som studenten Gemma Safikhani på bilden säger; broschen är en ständig påminnelse om hur stolt du ska vara över ditt yrkesval.

Passa på att ge dig själv det unika smycket, designat av Syster P och i samarbete med Kvinna till Kvinna; 50 kr per såld brosch går till kvinnorättsorganisationens viktiga arbete för kvinnors rättigheter i hela världen.

(Detta mail går ut - oavsett om du redan beställt broschen eller inte).

Här köper du broschen

Guld eller silver - vilken föredrar du? Broschen gör skillnad – gör skillnad du med! Beställ din brosch redan idag och få hem den till examen.

Köp broschen

Vårdförbundet Direkt