Lördagen den 25 maj 2024 öppnar portarna till en helt ny festival på Stockholms Stadion. En heldagsfest där schlager och pop möter powerballader och disco med några av de allra största artisterna. Vad sägs om Carola, Pernilla Wahlgren, Bonnie Tyler, Boney M, Charlotte Perrelli, Arvingarna och många fler?

Som ett tack till allas hårda och dedikerade arbete inom vården ger nu Drömmen Festival dig som är medlem i Vårdförbundet ett fantastiskt erbjudande – två biljetter till priset av en.

Förvänta dig en musikkavalkad av stora hits och fantastisk stämning där nostalgiska minnen väcks till liv i den svenska försommarkvällen. Lägg sedan till 25 food trucks, 30 barer, dansbana, karaoke och ett flirtigt dejting-område och du har sommarens drömmigaste festival!

Detta vill du inte missa! Erbjudandet är begränsat, max 6 biljetter per person. Erbjudandet gäller fram till 25 maj. Så säkra dina biljetter (2 för 1) redan nu!

Logga in här för att komma till länken som tar dig vidare till erbjudandet. Länken ligger under Sport och fritid.