Fyll sommaren med berättelser. Som medlem i Vårdförbundet får du prova ljudbokstjänsten BookBeat i 12 veckor, helt kostnadsfritt och helt utan bindningstid. Efter provperioden kostar BookBeat från 99 kr/mån.

Erbjudande och villkor

Njut av en god bok i lurarna medan du rensar rabatten, förbereder grillmiddagen eller kopplar av i solstolen. BookBeat har sommarens titlar för alla smaker och stunder – välj och vraka bland 900 000 böcker.

Villkor: Erbjudandet gäller nya användare hos BookBeat t.o.m. 31 augusti.

Därefter kostar BookBeat från 99 kronor i månaden beroende på vilket prenumerationspaket du väljer vid registrering. BookBeat har ingen bindningstid och du kan välja att avsluta när som helst.

Klicka här för att ta del av erbjudandet (inloggning krävs)

Studenterbjudande

Prova BookBeat gratis 60 dagar – därefter 50 % rabatt!

Som student får du prova BookBeat gratis i 60 dagar, och därefter får du 20 timmars lyssning eller läsning i månaden med BookBeats basic-abonnemang för endast 49 kr/mån. Oavsett om du har provat BookBeat tidigare, om du använder BookBeat nu eller om du är ny användare, kan du ta del av BookBeat Student enkelt genom att lägga till rabattkoden "student" på ditt konto och verifiera dig som student.

Klicka här för att ta del av erbjudandet (inloggning krävs)

Gratisperioden gäller endast nya användare. Därefter kostar BookBeat från 49 kr/mån för dig över 18 år som studerar vid ett universitet eller en högskola. Lägg till rabattkoden "student" på ditt konto och verifiera dig som student. Efter godkänd verifiering kommer det rabatterade BookBeat Student-priset automatiskt att aktiveras i nästa betalningsperiod. Avsluta när du vill, BookBeat har ingen bindningstid.