Värva en kollega i november – få gåvokort från Delicard lagom till jul

Värva en kollega, material med affisch och bordspratare

Just nu pågår Vårdförbundets höstkampanj med satsning på synlighet och på att rekrytera fler medlemmar. Nu i november är det extra smart att ställa frågan om medlemskap till dina kollegor. Värvar du en kollega får både du och den nya medlemmen ett gåvokort från Delicard. Kom ihåg att de tre första månaderna är gratis för den nya medlemmen.

Hur värvar jag en kollega?

Fråga en kollega eller vän som är barnmorska, biomedicinsk analytiker, röntgensjuksköterska eller sjuksköterska om hen vill bli medlem i Vårdförbundet.

Om svaret är ja kan du eller din kollega ansöka om medlemskapet på webbplatsen eller genom att ringa Vårdförbundet Direkt 0771-420 420 (knappval 1). Kom ihåg att personnummer till dig som värvar ska vara med i ansökan.

Gåvokortet från Delicard får du och personen du värvar under december. Du får ett Delicard för varje ny medlem du värvar.

Hur kan jag bli värvad?

För att bli värvad behöver du ta kontakt med en vän eller kollega som redan är medlem i Vårdförbundet. Du kan till exempel fråga vilka som är medlemmar på din arbetsplats. Registrera därefter din ansökan på vår webbplats eller genom att ringa Vårdförbundet Direkt 0771-420 420 (knappval 1). Kom ihåg att du måste ange personnummer för personen som värvar dig i ansökan.

Gåvokortet från Delicard får du och personen som värvar dig under december.

Villkor för kampanjen

• Värvningserbjudandet gäller 1-30 november 2020
  • Värvningserbjudandet gäller för medlemmar som värvar yrkesverksamma  barnmorskor, biomedicinska analytiker, röntgensjuksköterskor eller sjuksköterskor
  • Som befintlig medlem får du värva hur många nya medlemmar du vill
  • Du som värvar får ett gåvokort från Delicard (värde 145 kr) per värvad medlem.
  • Du som blir värvad får ett gåvokort från Delicard (värde 145 kr)
  • Personnumret på den som värvar måste finnas med på ansökan för att det ska framgå vem som värvat den nya medlemmen.
  • Ansökan om medlemskap ska ha kommit till Vårdförbundet mellan den 1 och 30 november 2020.
  • Erbjudandet gäller ej för anställda inom Vårdförbundet
  • Gåvokorten från Delicard kommer skickas ut efter avslutad kampanj, under december månad 2020.

Har du frågor?

Har du frågor om erbjudandet kan du kontakta Vårdförbundet Direkt
Du kan också ringa oss på 0771-420 420, vardagar 08-18.

Här hittar du information om allt som ingår i ditt medlemskap och varför du ska vara medlem i Vårdförbundet. Sprid detta vidare till de kollegor som ännu inte är medlemmar.

Värva i sociala medier

Vill du dela Värva en kollega i sociala medier? Här finns flera olika inlägg du kan ladda ner och dela i dina kanaler. Tillsammans kan vi nå fler!